sobota, 1 lutego 2014

ODZIEŻ AUTORSKA - MOJE PROJEKTY


 Jeśli masz dodatkowe pytania lub jesteś zainteresowana którąś z rzeczy,to zapraszam do kontaktu na mail - laabacontact@gmail.com





Znajdziecie tu rzeczy,które sama zaprojektowałam. Jest to moja odzież autorska:)))
Proszę zaglądać,bo co chwilę będzie się tu pojawiać coś nowego:)
TU możecie śledzić na bieżąco nowości. Zapraszam!!!


1.Dres "no stress"
Fajny,gruby,cipluchny dresik,w sam raz do śmigania na nadchodzącą wiosnę.
Brzegi surowe. Rozm.36/38
Dzianina dresowa,100% bawełna,320gr.
 projekt- Laaba-naturalnie
Wymiary:
spodnie-dł.94cm
pas-80cm (guma)
biodra-100cm

bluza-dł.przód-62cm
dł.tył-70cm
biust-100cm
pas-100cm
rękaw spod pachy-49cm



































































2.Spodnie dresowe -z akcentem sielskim,delikatnie ludowym...choć niekoniecznie;)
rozm.36/38/40
96% bawełna,4% elastan,tzn.że delikatnie się poddają.
z obniżonym krokiem,wygodne,miękkie,bajeranckie:)
zapraszam!
projekt- Laaba-naturalnie








































1 komentarz:

  1. Chciałabym kiedyś nauczyć się robić samodzielnie odzież, ale raczej nie mam do takich rzeczy smykałki. Za to mogę pochwalić się, że zdecydowanie na ten moment podoba mi się odzież z https://plnylala.pl/ i na pewno jeszcze niedługo sobie coś nowego zamówię.

    OdpowiedzUsuń